Maandag 6 november

7 november 2023 - Kunene, Namibië

Beetje uitgeslapen en weer en route. Wat een hitte vandaag weer. Maar afijn. Het landschapm is zooooo mooooi. Je blijft je vebazen. Helaas krijg je het nooit zo mooi op de foto. Bij vertrek even vergeten dat ze hier links rijden, gelukkig dat de tegenligger rustig reed. Onderweg veel windhozen (filmpje) en we verlaten de weg. We komen in het gebied van de Himba, nog een authentieke nomadenstam. Met Paul alleen op pad is superlatief. Top terrein rijden en zeer uitdagend. Door de rivier bedding een kudde olifanten met een baby gespot, zoals ook giraffen , sprinkbokken en tijdens de lunch een mooi vogeltje. Maar Paul gaf aan een agressief ding, hij spiest zijn prooi (andere vogeltjes) en eet ze dan op. BRRRR.

omdat je niet in de rivierbedding mag overnachten, zochten we een hoger plateau op om wild te kamperen. Wat een uitzicht, waanzinnig. En weer een prachtige dag! De zon gaat onder en duizenden sterren en de platenen Uranus en Pluto. Schitterend.

1. Helen:
    7 november 2023
    Wat een prachtig avontuur weer!
    Schitterende foto’s en filmpjes, we zijn er op deze manier toch een beetje bij 😉
  2. Visser Nanda:
    7 november 2023
    Echt weer zo mooi .
  3. Corstiaan en Monique:
    8 november 2023
    Wat hebben jullie weer een ongelooflijke mooie reis en indrukwekkende foto's! Geniet er maar van