Dinsdag 7 november

7 november 2023 - Kunene, Namibië

Helaas geen puma’s en hyena’s bij de tent vannacht. Uit voorzorg onze schoenen opgeborgen, omdat ze die stelen?! Vandaag een stuk woenstijn rijden, waarvan het eerste stuk met z’n 2-en. Heel gaaf, alleen wat oryxen en een woestijnkip gezien. Halverweg kwamen we de groep weer tegen. We reden het gebied van Skeleton Coast binnen, hier mag je zonder gids niet rijden. De hele kust van Namibie lig bezaait met scheepswrakken, omdat hier gevaarlijke riffen voor de kust liggen. Vandaar ook de naam. Een prachtige rit door weer een andere en droge rivierbedding, soms een plas maar vooral enorm mooi! Aangekomen bij de lodge kijken we naar de zee. Helaas te veel wind om de wrakken te bezoeken. Heb ik gelukkig even tijd om mijn blog bij te werken. Mocht je ooit een vakantiebestemming zoeken: Namibie is echt prachtig…

Vlak voor de lodge moesten we een duin oversteken, na 2 pogingen de banden afgelaten tot 1,3 bar en vervolgens kwamen we omhoog. Pff pittig hoor.

1. Sylvia:
    7 november 2023
    Volgens mij zijn jullie alleen maar aan het genieten.
    Wat een avontuur!👌😍
  2. Sancia:
    7 november 2023
    Namibië ik zal het in gedachten houden! Enjoy en wij genieten mee!
  3. Pascale:
    8 november 2023
    Wat beschrijf je het land práchtig Annelies. Je krijgt helemaal zin om het land ook te gaan bezoeken. Leuk dat je het kringetje rond hebt gemaakt met de bijzondere stem met hun tongklanken. Had je natuurlijk niet van kunnen dromen dat je deze stam ooit in het echt zou ontmoeten toen je Engels studeerde. Kijk uit naar de foto’s over de wrakken om daar meer een voorstelling van te kunnen maken. Liefs Pascale
  4. Saskia:
    8 november 2023
    Klinkt allemaal een stuk relaxter dit keer. Wat een leuke verha
  5. Greg Kearney:
    15 november 2023
    I am glad you seem to be enjoying this trip so much better than the last one.