4 november

6 november 2022

Vandaag een rustdag.  Eindelijk! Maar uitslapen? Dat lukt niet eens meer. We zitten zo in een ritme om vroeg op te staan. Wel lekker even zwemmen in ons privé zwembad en een fantastisch ontbijt. Met een taxi naar Marrakech. Maar dat vond ik enorm tegenvallen. Super toeristisch en veel opdringerige mensen. Ze lopen met je mee om de weg te duiden, bijvoorbeeld door eerst te zeggen dat de weg in de souk dicht is en vervolgens willen ze geld voor hun diensten.  Ook hebben we het Bahia paleis bezocht. Vervolgens terug naar het hotel en lekker relaxt bij het zwembad. ‘S avonds naar een club geweest. Dat was een spektakel. Buikdanseressen, band, zangeressen, trommels, uitgebreid diner en dansen. We waren pas om 1 uur thuis. Echt een feestje.

1. Visser Nanda:
    6 november 2022
    Wij ook daar een destijds een club bezocht net buikdanseressen band etc geweldig
    Wij vonden Marrakech ook best toeristisch.
  2. Folkert:
    6 november 2022
    Ja erg toeristisch daar dat klopt. Maar het grote plein Jama El Fna in de avond is toch wel een high light. Al die geuren en mensen, prachtig. En ja buikdanseresSen, natuurlijk een "hoogtepunt" in mijn beleving.
    Supermooi land is het.
  3. Pascale:
    6 november 2022
    Ohhh dan weet ik in welk restaurant jullie zijn geweest! Het is daar of je in een sprookje bent belandt. En na zo’n heerlijke avond weer thuis komen in zo’n luxe suite. Je zou bijna vergeten dat jullie nog in Afrika zitten…😂
    Wat een heerlijke afsluiting van jullie zware tocht door Afrika 🥳
    Morgen de voetjes ( wielen) weer in het Spaanse zand.
    Benieuwt hoe jullie Europa na deze goed doorlopen zware reis zullen ervaren.