30 september 2022

30 september 2022 - Eensaam, Namibië

Vandaag veel asfalt km’s gereden. We zijn aangekomen bij Etosha, een van de mooiste wildparken van Namibië. Wilde nog even wat foto’s toelichten. Als je onverharde wegen rijdt moet je lucht uit je banden halen tot 1,5 bar. Daarvoor hebben we ventielen bij ons. Op een vd foto’s is Roy daarmee bezig. Zodra je weer op het asfalt komt gaan de achterbanden terug naar 2,8 bar en voor naar 2,5 bar. Daarvoor hebben we van EvertJan Toonen een compressor op de accu gekregen.  Ook in Namibië rijden ze links en wordt er naast Engels ook veel Zuid-Afrikaans gesproken in tegenstelling tot wat ik dacht: Duits.
het hotel waar we nu zijn is prachtig. Alle kamers zijn eigen huisjes tegen een helling op. Groot terras ervoor voor de zonsondergang die straks komt en een super buitendouche.

1. Mariette:
    30 september 2022
    Heel leuk om jullie foto’s en verhaal van Namibië te lezen. Ik ben ook weer even terug. Al een lekkere Windhoek Lager geprobeerd na een dag stofhappen?
  2. Saskia:
    1 oktober 2022
    Dank voor de uitleg vd banden. Gelukkig geen lekke band dus. Kamers zien er prachtig belooft veel goeds de komende tijd!
  3. John:
    1 oktober 2022
    Eindelijk van het asfalt. :)
    Daarvoor doen jullie het toch allemaal, right.
    en toch de luxe van een huisje, lekker hoor.
    Hebben jullie ook Video's, om jullie ook in actie te zien?
  4. Pascale:
    1 oktober 2022
    Wat geweldig met jouw reisverslag met jullie mee te reizen. Ben benieuwt welk wild jullie hebben gezien.😘
  5. Greg Kearney:
    1 oktober 2022
    Your blog is great with descriptions.
    Enjoy that beautiful resort and a nice shower and meal.