We gaan weer op reis!

24 oktober 2023 - Almere, Nederland

Lieve familie en vrienden,

Nee, nog steeds niet naar Japan!

We vliegen op 1 november via Johannesburg naar Walvisbaai in Namibië. De auto is (als het goed is) al op 16 oktober aangekomen in Walvisbaai.

We gaan een mooie rondreis maken door Namibië, Botswana (en een heel klein stukje door Zuid-Afrika). Gelukkig is deze reis van een heel ander kaliber als de challenge van vorig jaar! Ik verwacht prachtig natuur, bijzondere wegen en veel wild te zien.

We gaan met 5 auto’s, deelnemers die vorig jaar ook al mee waren en die wij dus allemaal al kennen.

De eerste (5) dagen rijden we onder begeleiding van Paul (die ons zo heeft geholpen in Nigeria met onze auto). Via Google Maps is er namelijk geen route tussen de hotels of campsites die we gaan aandoen, maar Paul weet de weg…
Vervolgens rijden we zonder gids verder. Aan het einde van de reis, ontmoeten we Paul en zijn team weer en gaan 5 dagen in de duinen rijden aan de kust van Namibië. Om in deze duinen te rijden hebben we een speciale ontheffing kregen! Dit laatste lijkt mij toch wel weer erg spannend en hoop maar dat de auto op zijn banden blijft staan…

1. Elin:
    24 oktober 2023
    Dus Namibie! Ik dacht Zuid Amerika 🙂. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verslagen!
  2. Joost:
    24 oktober 2023
    Veel plezier en doe voorzichtig❗️
  3. Kelly:
    24 oktober 2023
    Wat een mooi vooruitzicht! Ik kijk er weer naar uit jullie reis te volgen 😚
  4. Annelies van Son:
    24 oktober 2023
    Hoi Elin, Zuid Amerika is volgend jaar!
  5. Maaike:
    24 oktober 2023
    Geniet weer van deze fantastische reis, heel wat anders dan vorige keer! Nu genieten van de mooie natuur, en op zoek naar de Big 5! Wij zien weer uit naar de verhalen en foto's. De auto ziet er weer goed uit! mooi opgepoetst voor de reis!
  6. Folkert Kromkamp:
    24 oktober 2023
    Wow super mooi vooruitzicht weer Roy en Annelies. Geniet er met volle teugen van.
  7. Stijn:
    24 oktober 2023
    Er zal nog heel wat water door de Maes stromen voordat díe mee mag ;-)
    Veel plezier gewenst!
  8. Rolanda Lugtenaar:
    24 oktober 2023
    Spannend hoor, weer zo'n mooi avontuur, ik blijf volgen. Kijk uit naar de mooie fotos, heel veel plezier
  9. Helen:
    24 oktober 2023
    Ondanks dat het volgens jullie minder spectaculair zal zijn, weet ik zeker dat het een prachtige reis gaat worden.
    Kijk er al naar uit om jullie weer te volgen!
  10. Werner:
    24 oktober 2023
    Zal een prachtige reis worden. De zandduinen zijn een uitdaging. Staat Etosha en de Kalahari ook op het programma? Walvis baai was vroeger ver op zee te ruiken. Ben erg benieuwd naar de foto's en reisverhalen
  11. Suzan:
    24 oktober 2023
    Fantastisch, dat is genieten van het leven. Enjoy, besafe.
  12. Claudia:
    24 oktober 2023
    Wat gaaf, mooie reis voor de boeg weer! Houd ons op de hoogte met foto's!
  13. Greg Kearney:
    24 oktober 2023
    How exciting! Looking forward to reading about this adventure. Wishing you safe travels without all of the challenges of last year's adventure. Sounds very exciting. Enjoy!!
  14. Nicole Wasmoeth:
    24 oktober 2023
    Veel plezier en we reizen graag een beetje mee met jullie verhalen 😘
  15. Annette Coppens:
    24 oktober 2023
    Geweldig. Wat een.mooie reis. Ik lees de verhalen over jullie reis graag
  16. Sancia:
    24 oktober 2023
    Wordt vast weer een mooie reis, vast veel plezier toegewenst!
  17. Helma:
    25 oktober 2023
    Heel veel plezier en Roy….. rij voorzichtig ☺️😘
  18. Tijmen:
    25 oktober 2023
    Binnenkort komt er natuurlijk een nieuw boekje uit : opa en oma ‘avontuur’ op reis. Maar eerst moeten de nieuwe avonturen in het echie beleeft worden.
    Het bloed blijft kriebelen…
    Fijne reis lieverds !!
  19. Eric:
    26 oktober 2023
    Wij gaan weer genieten van jullie mooie verhalen die Annelies voor ons zal opschrijven.
  20. Saskia:
    26 oktober 2023
    Leuk om weer jullie avonturen te volgen 🙂
  21. Ellen:
    26 oktober 2023
    Super benieuwd wat jullie nu weer gaan meemaken en het zien van de mooie foto’s natuurlijk. Have fun. 😘
  22. Corstiaan en Monique:
    27 oktober 2023
    Wat een mooi en uitdagend avontuur gaan jullie weer tegemoet! Wij zijn nu al benieuwd naar de verhalen en foto's. Geniet van alles en doe voorzichtig.
  23. Lex en Joke Burgersdijk:
    28 oktober 2023
    Een wat late reactie van onze kant, wij waren op vakantie, overigens ook in de duinen, maar wat dichterbij huis, namelijk in Callantsoog.

Wat bij jullie op het programma staat is weer een uitdagende reis waarvan jullie intens zullen gaan genieten van de rijke flora en fauna die de Afrikaanse landen bieden.

Nog een paar nachten en dan begint de avontuurlijke reis, wij wensen jullie heel veel plezier en kom voldaan en met indrukwekkende verhalen.

Groet,
    Joke en Lex
  24. Jimmy:
    30 oktober 2023
    Ik lees jullie reisverhalen graag aangevuld met mooie foto’s. Veel plezier en groeten aan Roy.
  25. Marjel:
    31 oktober 2023
    Veel plezier en maak maar mooie foto’s.
  26. Janna Strub-van Son:
    1 november 2023
    Lieve Annelies en Roy, Jullie zijn zo bekend met alles wat er gebeuren kan op zo’n avonturenreis, dat we dat met spanning en vertrouwen tegemoet kunnen zien. Maar toch: blijf alert en geniet vooral van deze mooie wereld! Geweldige tijd gewenst, tante Janna
  27. Ellen:
    5 november 2023
    geweldig om jullie weer te volgen, hopen op een mooie, voorspoedige reis voor jullie en voor ons ook natuurlijk!!