Woensdag 1-11

4 november 2023 - Kunene Region, Namibië

Woensdagochtend zijn we vroeg vertrokken en hadden een prima vlucht naar Johannesburg. Halverwege de vlucht bedacht ik dat we autosleutels zijn vergeten. Balen als je een maand met je auto op reis gaat. Gelukkig hadden we al een set sleutels meegegeven met de auto ! en gelukkig zat daar ook de afstandsbediening en de kluissleutel aan. We moeten dus goed opletten en onze enige sleutel niet verliezen deze vakantie.

1. Lex en Joke Burgersdijk:
    4 november 2023
    Even schrikken hoog in de lucht. Denk dat jullie wel heel zorgvuldig zullen opletten met de enige bos sleutels straks.
  2. Greg Kearney:
    Can't turn that plane around to get something important that you forgot!!
    Best to keep the keys around your neck when you start your driving journey. 😁😁
    Looking forward to your blog on your journey!!
  3. Folkert Kromkamp:
    4 november 2023
    Niks aan de hand toch. Je hebt maar 1 sleutel nodig hoor.....oeps. Veel plezier op jullie reis.