Update

11 november 2023 - Tsumeb, Namibië

De auto is net afgeleverd, alles er op en er aan. Ongelofelijk compleet. Waarom namen we ook alweer onze eigen auto mee? Alleen de chauffeur die hem bracht gaat liftend terug naar windhoek. Dat is toch niet te bevatten. Hij wilde niet eens even binnen komen. Heeft alles uitgelegd en weg is hij. Net nu het onweer los barst. Is hij de hele nacht onderweg. Moet bij ons aan je personeel vragen !

1. Folkert Kromkamp:
    11 november 2023
    Wat een super service! En wat fijn voor jullie om weer de reis te kunnen vervolgen. Veel plezier hoor.
    Ik volgende week met groep klanten naar Tunesië weer lekker in de zandduinen rijden voor 2 weken. Maar Namibië moeten we ook eens gaan doen. Prachtige foto's van jullie met the diëten etc.
  2. Tijmen:
    11 november 2023
    Shit happens, maar het is maar een versnellingsbak….
    Gewoon een nachie plankgas en jullie zijn weer bij de groep.
    En de vraag waarom je je auto naar Afrika hebt laten vervoeren kon ik al nooit begrijpen 🤪. Veel goedkoper zal het niet zijn…🙉
  3. Jimmy:
    11 november 2023
    Wat een verhaal met jullie versnellingsbak zeg. Gelukkig is het opgelost met een huurauto. Wat een mooie natuur daar zeg, het is echt genieten van jullie foto’s.
  4. Liesbeth Wijnschenk:
    12 november 2023
    Gelukkig alles weer opgelost! Maar wat sneu voor die man! Liefs
  5. Helma:
    Wat een geluk dat iedereen zo behulpzaam is!