Reisvoorbereidingen

3 augustus 2022 - Almere, Nederland

De auto is op transport gezet naar Kaapstad.
Het was nog wel even een gedoe. Omdat er in sommige landen geen hotelaccommodatie beschikbaar is, zal er hier een daar een kampement opgezet moeten worden. Op het laatste moment hebben we moeten besluiten om toch de daktent (en alle bijbehorende campingspullen) mee te nemen. Dat gaf problemen, omdat het 2e reservewiel nu niet meer op het dak gemonteerd kon worden. Uiteindelijk is het 2e wiel in de auto geplaatst. Alle filters zijn vervangen, alle onderdelen nogmaals gecontroleerd, nieuwe remblokken mee en nog zoveel meer. Maar dan is de auto toch eindelijk klaar en hebben we hem ingeleverd bij de transporteur in Nieuw Vennep.

1. Folkert Kromkamp:
    3 augustus 2022
    Hoi Roy en Annelies, de grote adventure gaat bijna beginnen. Toyo onderweg alvast. Goed om daktent mee te nemen, kan altijd van pas komen.
  2. Sylvia:
    Nu gaat de reis toch echt beginnen dadelijk. Wat een avontuur. Geniet nog even van Maes maar er komen nog momenten genoeg om van dit mooie mannetje te genieten. 🌸