Nieuwe Challenge

13 juli 2022 - Almere, Nederland

Babynieuws, Corona en Oorlog gooien roet in het eten; de reis naar Japan is voorlopig geannuleerd.

We gaan nu een andere grote reis maken: De auto gaat volgende week woensdag op transport naar Kaapstad. Eind september vliegen Roy en ik naar Zuid Afrika, alwaar we aan nieuwe uitdaging zullen beginnen. We rijden van Kaapstad geheel via de westkust van Afrika terug naar huis. We zullen door 25 landen reizen, ongeveer 16.000 km afleggen en er zo'n 45 dagen over doen.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van onze avontuurlijke reis!

1. Henny:
    13 juli 2022
    Fantastisch! Verheug me op jullie verhalen.
  2. Sylvia:
    13 juli 2022
    Wow wat een geweldig avontuur weer samen!!! We zullen jullie uiteraard weer volgen. Feestje( maar wel even 45 dagen zonder kleinkind😉)
  3. Folkert Kromkamp:
    13 juli 2022
    Hoi Annelies en Roy, wow wat een super trip wordt dat, ik ga jullie zeker volgen.
    Groetjes Folkert
  4. Svetlana Goudsmit Sant:
    13 juli 2022
    Geweldig. Wat een mooie reis!
  5. Lex en Joke Burgersdijk:
    13 juli 2022
    Dit is het summum om op zo'n spectaculaire wijze zoveel landen te kunnen doorkruisen in 1 ½ maand tijd. Jullie zullen zoveel indrukken opdoen onderweg en belangrijk denk ik om een goed logboek bij te houden. Kijk uit naar alle bevindingen.
  6. Elin:
    13 juli 2022
    Wat een leuk idee! Wel voorzichtig doen, he 😅. We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen 😘😘😘
  7. Werner:
    13 juli 2022
    Wow. Wat een reis Is wel een hoog gemiddelde. Ik zou er 90 dagen van maken . Rijden jullie alleen of in groepsverband? Heerlijke voorbereidingen. Ik wou dat ik het lef had. Mijn Defender trekt dit niet
  8. Rolanda Lugtenaar:
    13 juli 2022
    Fantastisch, wat een geweldig avontuur
  9. Pascale:
    13 juli 2022
    Wij verheugen ons enorm op je reisverhalen van deze spannende reis. Zo reizen we állemaal een beetje met jullie mee 😉😂
  10. Sancia:
    13 juli 2022
    Wat supertof. Heel veel reisplezier gewenst.
    Ps. wij gaan in november ook naar Zuid-Afrika, maar houden het bij Zuid-Afrika 😀
  11. Michel de Jong:
    13 juli 2022
    Heel gaaf, geniet ervan jullie hebben het verdient🙏💪🏽
  12. Greg Kearney:
    14 juli 2022
    Annelies and Roy, Wow sounds very exciting and I look forward to reading about your adventure. Stay safe and have very great trip.
  13. Kees en Shany:
    Wij volgen het graag!
  14. Carla:
    Wat een avontuur!
  15. Marianne:
    14 juli 2022
    Wat een super leuke trip gaan jullie maken. Geniet ervan!
  16. Alex & Jacqueline:
    15 juli 2022
    Wat een fantastisch plan! Unieke ervaringen, fantastische fotos en interessante verhalen. Succes!!
  17. Liesbeth Wijnschenk:
    16 juli 2022
    Gaaf!
  18. Jimmy:
    3 augustus 2022
    Wat een mooi vooruitzicht zeg. Ontzettend veel plezier en een veilige trip, ik ga jullie volgen 😊. En by the way, wij zitten in November in Kaapstad. Dus als Roy de weg weet kan hij ons anders wellicht ophalen.