Route

12 juli 2022 - Epe, Nederland

De foto toont de voorlopige route. Momenteel rijdt de reisorganisatie een inspectie-trip, ze zijn op de helft en schrijven ons het volgende: "Op dit moment zijn we in Ivoorkust, ruim over de helft van onze inspectietrip voor The World Challenge Etappe 7. De afgelopen vijf weken zijn we begroet door louter lieve mensen en hebben we op meerdere plekken onze off road skills uit de kast kunnen halen. De landen die we aandoen: Zuid-Afrika, Namibië, Angola, Democratische Republiek Congo, Congo Brazzaville, Kameroen, Nigeria, Benin, Togo, Ivoorkust, Guinea, Senegal, Mauritanië, Marokko, Spanje, Frankrijk, België, Nederland. De komende weken trekken we door naar het noorden en we hopen over een week of twee weer voet te zetten op het Europese vasteland. "

Ik vind het allemaal wel heel erg spannend, maar kijk er ook enorm naar uit. Momenteel ben ik bijna dagelijks met de voorbereidingen bezig, het is toch wel een klusje. Ook de auto is bij diverse garagebedrijven geweest. 4x4 Centrum in Ermelo heeft bijna de hele auto binnenste buiten gekeerd, alle filters, remmen etc etc zijn gecontroleerd en of vervangen en een APK. Daarnaast hebben ze een 2e reservewiel geleverd. Ook bij Overland Travel in Epe is de auto geweest. Zij hebben een VHF radio ingebouwd, de benzine toevoer voor de reservetank verbeterd en nog wat onderhoud.

Route

Deze foto werd gemaakt op 12 juli 2022 in Epe, Nederland.