26 september

26 september 2022 - Kaapstad, Zuid-Afrika

De auto staat klaar voor het hotel, vandaag gebruikt om boodschappen te doen, slotbouten op de wielen geplaatst, en water te tanken. Ook even diesel getankt. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt: 221,35 liter diesel. Ze gingen onder de auto kijken of we niets lekten.  Als bedankje kregen we een fles cola ;-)  . Eindelijk klaarde het weer nog op en konden we de Tafelberg zien. Straks gaan we de rest van de groep ontmoeten en krijgen we onze eerste briefing. Wij zijn er klaar voor.

1. Folkert Kromkamp:
    26 september 2022
    Ah 221 liter diesel, hier toch snel 400 euro! Dat is een zwembad diesel. Wel zegeltjes gevraagd hoop ik.
  2. Annelies van Son:
    Ja, boekje was in 1 x vol 🥳
  3. Joke en Lex:
    26 september 2022
    Slotbouten op de wielen lijkt me absolute noodzaak, hopelijk zit er op de tankdop ook een slot.
  4. Tijmen:
    26 september 2022
    Het avontuur begint pas bij de ZA douane (op Schiphol was geen rij). Met die slotbouten ‘spelen jullie vals’. Hoe moeten die arme afrikanen nu aan hun banden komen? 🤣.
    Hopelijk is de prijs van benzine minder dan in Europa. Want jullie gaan vast vaker tanken…
    Jongens, zet m op en geniet van de reis en de medereizigers.
    We follow you!!
  5. Helma:
    Veel plezier!
    Liefs Jim en Helma xx
  6. Carla:
    26 september 2022
    Wat een gekkigheid alweer :-)
    Op naar de volgende avonturen, geniet ervan!
  7. Pascale:
    27 september 2022
    Hoop dat jullie ook nog iets zien van en rondom het prachtige Kaapstad.
    Het welkoms Zuid Afrikaans wijntje zal wel heerlijk hebben gesmaakt.
    Heel véél plezier!!!!
    Liefs Pascale
  8. Kelly:
    27 september 2022
    Waar jullie wel niet aan moeten denken! Leuk om zo jullie reis te volgen :) Geniet ervan en fijne tijd!