Nog 1 dag

24 september 2022 - Almere, Nederland

Morgen vliegen we naar Zuid-Afrika. Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen, terwijl Roy nog in de tuin met de verbouwing bezig is. De oppas voor de hond is geregeld, de oppas voor het huis is geregeld, de auto staat al geparkeerd voor het hotel in Kaapstad, de visa voor een aantal landen zijn geregeld. (Wat niet zo makkelijk was; de organisatie heeft hiervoor uiteindelijk een medewerker naar Namibië gestuurd om het daar te regelen!). We hebben alle benodigde inentingen gekregen en voldoende malariapillen meegekregen. En van verschillende vrienden lieve talismannen gekregen. Nu maar hopen dat we morgen het vliegtuig niet missen, in verband met de vertragingen op Schiphol 🤞

1. Mariette:
    Lieve Annelies en Roy,
    Het gaat nu echt beginnen, jullie grote avontuur. We wensen jullie prachtige indrukken en mooie ontmoetingen. We reizen op afstand graag mee met jullie belevenissen. Liefs Tijmen en Mariëtte
  2. Maaike:
    24 september 2022
    Goede reis, en weer veilig thuis! wij kunnen niet wachten op de foto's. Geniet van deze bijzondere reis!
  3. Joke en Lex:
    24 september 2022
    Alleen al die voorbereidingen vragen heel wat energie, maar wel goed voor de voorpret. Even afstand nemen van de verbouwing, zal wel snel gaan als jullie eenmaal in de sfeer van Afrika terecht zijn gekomen.
    Sla alle mooie bijzonderheden goed op en horen de bevindingen graag later.

Goede reis en heel veel plezier, tot later.
    Groet, Joke en Lex
  4. Elin:
    24 september 2022
    Goede reis, we zijn benieuwd naar jullie verhalen! Veel liefs van Elin en Jan 🍀🍀🍀
  5. Helen:
    24 september 2022
    Heel fijne reis lieve mensen!
    We gaan jullie op de voet volgen en op afstand meegenieten!!
  6. Pascale:
    Lieve Roy en Annelies
    Héél véél plezier met dit wáánzinnige avontuur! Wij gaan op afstand genieten van jullie mooie wereld ervaringen! We kunnen niet wachten op alle mooie foto’s en verhalen die we ongetwijfeld tegemoet gaan zien.
    Blijf verstandig en lief voor elkaar met deze bijzondere road-trip!
    Veel 💋 Humphrey en Pascale
  7. Visser Nanda:
    Roy en Annelies
    Wow wat een geweldig avontuur ga er samen van genieten. Wat een mooie Road trip.
    Ga ook genieten van jullie mooie plaatjes.
  8. Ellen:
    24 september 2022
    Lieve Roy en Annelies, jullie staan aan de start van een schitterend avontuur. Ga en geweldig van genieten en maak er een mooie reis van. Dikke kus 😘 van ons,
  9. Greg Kearney:
    24 september 2022
    Safe travels, and enjoy this great adventure! Looking forward to your story and pictures. Sending our best to you both. ❤ Greg and Lonnie.
  10. Sancia:
    24 september 2022
    Een hele mooie reis toegewenst. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen. Goede vlucht alvast xxx
  11. Jimmy:
    24 september 2022
    Hoi Roy en Annelies, ga heerlijk genieten van deze fantastische reis. Laat ons maar via jullie reisverslagen meegenieten. Have a safe journey.
  12. Sandra de Jong:
    24 september 2022
    Veilige reis en geniet van jullie roadtrip. Wat een geweldige ervaring zal dit zijn!
  13. Astrid:
    24 september 2022
    Goede reis en heel veel plezier!
  14. Liesbeth Wijnschenk:
    25 september 2022
    Wauw! Spannend!!! Wel een supertrip gaat het worden, let goed op elkaar en veel liefs van ons! Harry en Liesbeth