Onder weg naar.....

31 maart 2021 - Almere, Nederland

Het was al een klein beetje te verwachten, maar we hielden steeds goede hoop. Helaas kregen we het bericht dat de reis naar Tokyo wordt uitgesteld. Ze willen de reis niet annuleren, maar hopen deze volgend jaar te kunnen organiseren. Eerst de teleurstelling dat de Olympische Spelen zonder buitenlands publiek zal worden georganiseerd en nu gaan we dit jaar NIET naar Tokyo. Ontzettend jammer allemaal…

We hebben besloten om toch weg te gaan. Alles is klaar en we hebben er zo’n zin in. Het plan is nu:
Eind mei (helaas ook nog niet bevestigd of dit doorgaat) gaan we met een groep naar Andorra en de Catalaanse Pyreneeën. Een 4x4 reis van 1 week. Vervolgens hebben we een paar weken om van Andorra naar Krakau (Polen) te reizen. Vandaar gaan we 14 dagen (met een andere groep) een reis maken door de Karpaten (Polen, Oekraïne en Noord- Roemenië).  De reis zetten we voort door naar het noorden van Denemarken te rijden en ons in te schepen naar IJsland. Daar blijven we zo’n 3,5 week, waarvan 1,5 week met een groep. Op de terugreis gaan we 3 dagen van boord bij de Faeröer eilanden, voordat we terugvaren naar Denemarken en weer op Almere af te rijden.

We denken een leuk en spannend alternatief, veel afwisseling, de hoeken van Europa, af en toe met een groep en ook samen. Ik hou jullie op de hoogte.

1. Joke:
    31 maart 2021
    Heel jammer dat deze reis nu niet doorgaat maar volgend jaar een nieuwe kans toch👍 De reis die jullie nu willen maken is ook geweldig. Verheug mij op het reisverslag.
  2. Rolanda:
    31 maart 2021
    Annelies, houdt hoop. Uiteindelijk zullen jullie de reis maken, maar de alternatieven zijn ook geweldig
  3. Greg Kearney:
    31 maart 2021
    That is a shame that the original trip is postponed but it sounds like you will have a great adventure anyway. Look forward to your posts of your travels.
    Safe travels and enjoy!
  4. Elin:
    Grappig! Lijkt ons een super leuke reis! Leuke bestemmingen! Veel plezier! ❤️
  5. Maaike:
    1 april 2021
    Jammer dat het niet door kan gaan! Maar wat in het vat zit verzuurd niet! en het komt goed. Dan kunnen jullie proef draaien met deze mooie reis en vast wennen aan de auto en het slapen, dan wordt de reis naar Tokyo nog meer ontspannen en kan je puur genieten in plaats van alles uitvinden en ondervinden! Elk nadeel heeft hierbij zijn voordeel!
  6. Lex en Joke Burgersdijk:
    1 april 2021
    Niet lang geleden vroeg ik mij al af of de reis überhaupt nog wel doorgang kon krijgen. Ik nam me voor om het Annelies te vragen als ik je zou aantreffen bij het langs lopen, maar dat lukte nog niet.
    Aan één kant jammer, maar ik begrijp dat er slechts sprake is van uitstel en geen afstel, dus het wordt later dan gepland, m.u.z. dat de Olympische Spelen niet live kan worden bijgewoond. Aan de andere kant moet ik bekennen dat de alternatieve reis ook heel aantrekkelijk is en jullie een deel van de wereld laten zien die zeer de moeite waard is. Met name IJsland maakt mij wel een beetje jaloers, lijkt me zo mooi. We zien de foto's van de geisers wel.
  7. Yvonne Spigt:
    1 april 2021
    Ook geweldig! Japan komt er vast nog een keer van! Dan is dit een fantastisch alternatief!
    Van uitstel geen afstel😜👍
  8. Helen:
    3 april 2021
    Zó jammer dat jullie prachtige en avontuurlijke reis naar Japan niet doorgaat, maar gelukkig hebben jullie een mooi alternatief bedacht.
    Kijk al uit naar de reisverslagen 😀
  9. Liesbeth Wijnschenk:
    4 april 2021
    Wat jammer...maar dit lijkt me een te gek alternatief! Europa is ook prachtig..