There he is!

20 september 2020 - Almere, Nederland

Yesss! De tweede grote stap is gezet (De eerste was natuurlijk ons inschrijven voor deze fantastische reis)... maar zonder auto komen we niet zo ver, dus na een toch wel lange zoektocht naar de geschikte auto en na wat tegenslagen doordat er auto’s niet door de keuring kwamen, hebben we er een gevonden!! En wat voor een.. een grijze Toyota Landcruiser (uit 2008 met 130.000KM op de teller) die we nog helemaal moeten gaan ombouwen voordat ie “ready” is voor de reis. Daar gaan we voorlopig onze energie insteken en we zullen jullie mee nemen in dit proces. En, zullen we dit bakbeest een naam gaan geven? Zo ja, enig idee?

Toyota LandcruiserToyota Landcruiser

1. Werner:
    21 september 2020
    Je begon al met de naam van de auto aan te passen: Landcruser. We kunnen er ook Landcrusher van maken of gewoon Crusher vrij vertaald verpletterde?
  2. Pascale:
    21 september 2020
    Betekenis van Son - Babybytes
    Son is een Inheems Amerikaanse naam voor jongens. De betekenis is `ster, berg, zoon` De naam Son wordt het vaakst gegeven aan Nederlandse jongens.

Dus een leuke naam zou kunnen zijn’ Orange Rock’ , ‘ theOrange Star’ ‘the Dutch Beast’ ‘ the Orange Invincible‘
  3. Tom Burgers:
    17 november 2020
    Hoi Roy en Analies , Hoorde via Maaike van jullie plannen. Super gaaf om te lezen! Nog altijd autogebruik zo te zien. Hoorde dat Roy per 1-1-21 met pensioen gaat. Heel toevallig hebben Liesbeth en ik ons bedrijf per die datum ook verkocht voor andere plannen dan veel en hard werken😊. Wordt veel zeilen naar alle mooie plekjes in de wereld op een prachtige klassieker van 43ft. Lijkt me leuk om met jullie eens een kop koffie te drinken en eens enorm bij te praten na ca. 24 jaar😳 jullie zijn altijd welkom bij ons in Kortenhoef.