De auto reisklaar maken (5)

31 maart 2021 - Almere, Nederland

De auto is zo goed als klaar. Roy heeft een schitterend systeem gemaakt achter in de auto. Door een plateau op ongeveer 40 cm te bouwen zijn er veel vakken ontstaan. Aan de zijkanten is ruimte voor auto accessoires. Hier is ook een koppeling naar de watertank gemaakt met een kraan, waardoor we nu niet alleen naast de auto een douche hebben, maar ook een tappunt aan de achterkant van de auto. Onder het plateau is een schuifsysteem gemaakt, dat volledig naar voren getrokken kan worden. Hier komen o.a. de kookspullen in handige dichte bakken. Op het plateau zijn rails aangebracht waar je ringen in kunt steken. Die ringen dienen als ogen om de overige bagage vast te zetten.

Achter, op het reservewiel ! heeft Roy een speciale fietsendrager aangebracht. We hebben 2 hybride fietsen gekocht, die we nu ook kunnen meenemen. Tot slot is afgelopen zaterdag de daktent op de auto geïnstalleerd. Dus we kunnen nu ook slapen.

Om het secudaire accu systeem te testen, hebben we gisteravond de Thermomix aangezet en heb ik een eenpans-maaltijd gemaakt. Dat ging allemaal perfect. De Thermomix heeft slechts 20% van de accu gebruikt. De nieuwe campingstoeltjes konden we onder de carport mooi uittesten, terwijl het eten bereid werd

1. Greg Kearney:
    31 maart 2021
    WOW!! What a set up! Great job Roy!
    Looking forward to your travel log during your trip.
  2. Ellen:
    31 maart 2021
    Gaat Duke mee op reis, op gaat ie naar Jaap en Ans? Hij zit er zo gezellig bij! Klaar voor de reis......