9 en 10 november (Thuis!)

14 november 2022 - Almere, Nederland

Met wat vertraging, wil ik toch het avontuur afmaken! Op woensdag 9 november reden we in de stromende regen naar Tours (Frankrijk). Een saaie tolweg en geen grensovergangen meer! De dag werd afgesloten in een beeldig kasteeltje ten zuiden van Tours (Domaine De La Tortinière Chateau Hotel Val de Loire); (echt een aanrader, mocht je ooit onderweg naar Zuid-Frankrijk iets leuks zoeken!) We hebben een late lunch gevierd met champagne, als afsluiting en met een deel van de groep.

En op 10 november dan echt naar huis. In 2014 was de World Challenge gestart in Amsterdam, wat ook het einddoel van deze laatste (7e) etappe zou worden. Helaas waren er onderweg al zoveel deelnemers afgehaakt, dat ook wij besloten om niet meer naar Amsterdam te gaan, maar direct naar Almere. Vanaf Tours via Rouen naar huis, dat doen we nooit meer (veel mist en geen tolweg), de volgende keer maar weer over Parijs rijden.) File van 2 uur bij Antwerpen brengt je weer tot het besef dat er veel werkverkeer is en in Nederland ook veel files. Afgesproken was om op Laurien af te rijden en bij hen iets te eten. Feest! Ze had onze ouders en de ouders van Thomas uitgenodigd en Mariëtte en Tijmen waren er. Bloemen, tranen en champagne, welkom thuis. Zo fijn.

1. Lex en Joke Burgersdijk:
    14 november 2022
    Hele gezin weer compleet en gelukkig ongehavend, op de auto na.
    Jullie kunnen bogen op een onvergetelijke reis, veel gereden, veel indrukken, grote contrasten van armoede tot rijkdom, landschappelijke overgangen van desolaat tot kleurrijke flora en fauna. Maar nu vooral blij om weer thuis te zijn in je eigen omgeving en het volle besef dat “ home Sweet home” toch het allermooiste is.
  2. Tijmen:
    14 november 2022
    Gladiolen!!! Weer thuis in een warm familie- bad. Tranen van emotie en geluk.
    Een reis om nooit te vergeten!
    Het was een genoegen om door jullie verhalen meegenomen te worden. Wanneer gaan jullie weer? Want die verhalen mis ik nu al 🤣👌
    Dank en tot gauw!🥰
  3. Carla:
    Welkome home!!
    En heerlijk die happy family foto.
    Wat een GELUK.
    Tot gauw xx
  4. Sancia:
    14 november 2022
    Wat een avontuur, je kan er vast een boek overschrijven. Gelukkig weer veilig thuis, het was leuk om jullie belevenissen te lezen!
  5. Sylvia:
    14 november 2022
    Heerlijk weer fijn thuis met de familie!!!
    Nu even lekker uitrusten en nog even nagenieten van dit mooie avontuur.
  6. Greg Kearney:
    15 november 2022
    Glad you are home! You were on an epic adventure, and now time to relax and share your stories to family and friends.