7-8 november

9 november 2022 - San Sebastián, Spanje

Tja,  Europa is zo mooi, zo heerlijk netjes en georganiseerd…😏🙈. Wat een cultuurschok! Die had ik niet zien aankomen😳. Af en toe krijg ik spontaan tranen in mijn ogen van emoties. Maandagochtend eerst bij Eric en Nicolaï koffie gedronken. Wat ontzettend fijn om hun weer te zien. Heerlijk even kunnen kletsen. Het uurtje was veel te kort. Via Cordoba een snelle autorit naar Salamanca. Van Salamanca zijn we dinsdag vlot doorgereden naar San Sebastián. Voor het laatste deel van deze etappe was nog een prachtige berg- en kust route uitgezet. Het noorden van Spanje is zo mooi. We hebben genoten. Lekker op tijd in San Sebastián en eindelijk een middagje kunnen shoppen. Vandaag rijden we naar Tours en morgen zijn we weer thuis. Het zal afkicken worden; heerlijk ons eigen bed en niet meer uit de koffer leven. Ze vragen wat het eerste is wat we gaan doen als we thuiskomen, maar dat is simpel alle lieve familie knuffelen en Maes nooit meer loslaten ♥️🥰. Als we thuis zijn, schrijf ik het laatste stukje van deze reis. 😘

1. Pascale:
    9 november 2022
    Jullie zien er strálend en opgelucht uit!
    Mission (almost) accomplished!!!!!!
    Save trip HOME!!!!!!!😘
  2. Pascale:
    Jullie reis heb ik gelezen als een ‘hell of a Journey ‘ met een goed einde 💪🙏🫶
  3. Eric:
    9 november 2022
    Wat heerlijk dat ik jullie even kon knuffelen bij aankomst in Marbella. De emoties lieten zich van alle kanten even zien. De challenge is bijna ten einde, de ervaringen zullen nog heel lang een challenge blijven.
  4. Sylvia:
    9 november 2022
    Heerlijk dat jullie straks weer in de buurt zijn. Geniet thuis van Maes en de familie en we gaan snel afspreken. Knuffel😍
  5. Carla:
    9 november 2022
    Joehoeeee lekker weer naar huis toe!!
    Knuffel ze:-)
  6. Helma:
    9 november 2022
    Dank voor alle verhalen Annelies en ik kan me de emoties heel goed voorstellen….Goede thuiskomst en neem de tijd alles te verwerken, tot snel!!!! 💋💋
  7. Werner:
    9 november 2022
    Dank voor het geweldige reisverslag.
    Goede beslissing geweest de daktent toch mee te nemen. Door met de volgende challenge de aanbouw. Hier helaas nog geen bouw
  8. Ellen:
    9 november 2022
    Geweldig om al jullie mooie, soms minder mooie, bijzondere, af en toe hele enge verhalen te lezen en zien via deze blog. Vind het superstoer wat jullie gedaan hebben, we hebben echt meegereisd. Ook wij zitten nu in Kaapstad maar houden de luxe variant van vakantie aan. Geef Maes ook maar een dikke knuffel van ons en hebben gauw contact als wij terug zijn. Dikke kus Henk en Ellen
  9. Saskia:
    9 november 2022
    Wat heerlijk om jullie zo te zien lachen! Fijn om jullie weer snel te zien. Liefs xx
  10. Tijmen:
    Lieve Roy en Annelies,
    Wat is het mooi dat je emotioneel mag zijn als je ‘voet op vaste land ‘ in Europa zet. We mopperen er veel, maar beseffen niet hoe goed het is in Europa. Jullie nu wel.
    Tijd om snel met dierbaren te herenigen met knuffels en blije emotie. Een reis om nooit te vergeten!!! Jullie zijn de meest avontuurlijke opa en oma.
    Tot gauw!!😘😘
  11. Tijmen:
    9 november 2022
    Oh ja…. En niet de auto wassen onderweg. Je mag ‘in stijl’ naar de finish: Bakboord Almere🥳👌