25 september

26 september 2022 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Met een uur vertraging landden we om 23.00 u in Zuid Afrika. De vlucht was prima, een leuke welkomskaart op onze stoel van Liesbeth en een ‘hamburger’ van Jonnie Boer al snack. Afrika binnenkomen was nog even lastig, omdat ik al door de douane was (met het paspoort van Roy) en Roy het land hierdoor niet in mocht en bijna terug gestuurd werd met hetzelfde vliegtuig.

1. Folkert Kromkamp:
    26 september 2022
    Wow lekker snackservice, nou gelukkig beide door de Douane, nu begint jullie Adventure.
    Veel plezier en fantastische landschappen onderweg. Wat een belevenis.
  2. Sylvia:
    26 september 2022
    Super fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan inderdaad het grote avontuur beginnen. Annelies laat alle spanningen maar los en ga samen heerlijk genieten! Roy ziet er goed uit. Fijn dat hij is opgeknapt.
  3. Liesbeth Wijnschenk:
    Leuk te horen! Have fun! X
  4. Corstiaan:
    27 september 2022
    Heel veel plezier, unieke reis en doe voorzichtig. En wat betreft de hamburger, die maken jullie beter 😉
  5. Tijmen:
    30 september 2022
    We zijn al weer dagen verder. Iedereen in opperste verwachting die uitmondt in verwarring: we zouden toch ‘meereizen’. Waar blijven de verhalen, de foto’s.
    Maar ja, jullie reizen in Afrika. Een groot werelddeel dat niet altijd communicatiemiddelen heeft met de buitenwereld.
    Maar dat maakt onze nieuwsgierigheid nog groter!
    De big 5 - nee niet die accountantskantoren - al gezien?
    Nieuwe vriendschappen gemaakt? Etc etc.
    Lieve R&A, we wachten nog even voordat we een ‘amber-alert’ uitsturen.
  6. Thomas:
    Hahahahahaha :'). Wéér niet gelukt om zonder Roy op vakantie te gaan :D
  7. Stijn:
    30 september 2022
    De humor ligt in het leven echt op straat, zoiets gebeurt toch alléén een Vermeulen! :-)
    Ik zal met Thomas wel overleggen, hoe we het de volgende keer wèl voor elkaar krijgen :D
    Maar voor nu: een prachtige reis gewenst!