21 oktober

23 oktober 2022 - Lomé, Togo

Het tweede onderdeel dat via de beruchte brug gebracht werd, bleek ook niet te passen. Uiteindelijk is Paul met een tuktuk naar de markt gegaan voor een laatste kans. En hij was succesvol en kwam terug met een tweedehands onderdeel. Wij hebben namelijk 6 versnellingen en de geleverde onderdelen waren voor een 5-versnellingsbak. In Afrika hebben ze nooit van serienummers gehoord. Wat een mazzel! Een paar foto’s en video van hun reis naar het hotel in Lomé. Ook een lange en inspannende reis. Ze kwamen bij de grensovergang nog de gouverneur van de provincie tegen. Een en al lof voor zichzelf hoeveel hij wel niet voor het land had gedaan en wilde geen weerwoord. Het bleek een bizar gesprek te zijn geweest.
Ook Roy heeft lekker kunnen uitslapen.

1. Tijmen:
    23 oktober 2022
    Kijk een beetje mazzel heb je in je leven nodig! Hij rijdt weer, schakelt gewoon. Lekker geslapen. De herbs ingekocht 🤣.
    Jullie kunnen er weer tegenaan!
    Dat franse eten komt wel goed, want je komt zeker nog door franse koloniën ( sla Mali maar over..). Maar echt westers zal het eten nog niet worden.
    Tja, ik zei het al: vanaf hier wordt het saai…